مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-27اقتصادي

املاک موقوفه در دفترخانه های برخی شهرهای یزد خرید و فروش می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با انتقاد از برخی بی انصافی هایی که در مورد موقوفات می شود، گفت: در دفترخانه های میبد املاک موقوفه بدون مبنای شرعی و قانونی خرید و فروش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین زارع زاده، ظهر یکشنبه در نشستی خبری با اشاره به برنامه های متعددی اوقاف در سطح استان اظهار داشت: اوقاف حدود 10 میلیارد تومان در نیات خیریه، 4.

8 میلیارد تومان در نیات اجتماعی هزینه کرده است.

وی افزود: همچنین طی پنج سال گذشته 16 میلیارد تومان در طرح های مختلف نظیر سوگواره یاس نبوی، بصیرت عاشورایی، آرامش بهاری، شمیم حسینی، جشن ولایت علوی و 4 میلیارد و 328 میلیون تومان نیز در زمینه اجرای امینانه نیات واقفان هزینه شده است.

زارع زاده با اشاره به اینکه برخی ها در رسانه ها و فضای مجازی به اوقاف می تازند و کار اوقاف را تا حد کار یک آشپزخانه تنزل می دهند، بیان کرد: فقط یکی از برنامه ها و اقدامات اوقاف، اطعام است که این اقدام را نیز به ویژه در شرایط کنونی از وظایف خود می دانیم ضمن اینکه بخشی از نیات واقفان، هزینه درآمد موقوفه در راستای اطعام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد همچنین از توزیع بسته های ارزاق در استان خبر داد و گفت: 12 هزار بسته به مبلغ 3 میلیارد و 600 میلیون تومان و بین نیازمندان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

املاک موقوفه در دفترخانه های برخی شهرهای یزد خرید و فروش می شود

املاک موقوفه در دفترخانه های برخی شهرهای یزد خرید و فروش می شود