مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-27اقتصادي

پرداخت 8.3 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به مراکز غیردولتی بهزیستی آذربایجان شرقی


مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: امسال تاکنون 8 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات به صاحبان 225 مراکز غیردولتی بهزیستی آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  فرگل صحاف اظهار داشت:  496 مرکز غیردولتی آسیب دیده از یی تا پایان مهرماه امکان پذیر است، گفت: افراد واجد شرایط و دارای مجوز از بهزیستی استان آذربایجان شرقی می توانند به سامانه کارا مراجعه کنند.

وی ادامه داد: رسته های فعالیت مهدهای کودک، مراکز آموزشی توانبخشی، مراکز توانبخشی حرفه ای، آموزشی، تولیدی و حمایتی، توانبخشی و خدمات وابسته، بازپروری معتادان، آسایشگاه سالمندان، آسایشگاه معلولین، آسایشگاه های اعصاب و روان، جزء مراکزی هستند که شامل دریافت تسهیلات می شوند.

وی اضافه کرد: میزان پرداخت تسهیلات نیز به این شکل است که برای واحدهای کسب و کاری که فعال بوده و تعطیل نشده اند به ازای هر شاغل دارای پرونده بیمه تامین اجتماعی مبلغ 12 میلیون تومان وام و برای واحدهایی که به اجبار تعطیل شده اند مبلغ 16 میلیون تومان وام به ازای هر شاغل دارای پرونده تامین اجتماعی پرداخت می شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی  خاطرنشان کرد: افراد واجد شرایط می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه کارا مراجعه کنند تا پرونده آنها مورد بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 8.3 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به مراکز غیردولتی بهزیستی آذربایجان شرقی

پرداخت 8.3 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به مراکز غیردولتی بهزیستی آذربایجان شرقی