مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-27اقتصادي

پیش بینی بارش های پاییزی کمتر از نرمال برای یزد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد پاییز امسال را برای یزد همراه با بارش هایی کمتر از نرمال پیش بینی کرد.

- ایسنا/یزد کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد پاییز امسال را برای یزد همراه با بارش هایی کمتر از نرمال پیش بینی کرد.

سید عباس میرحسینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به پیش بینی بارش های فصل پاییز، اظهار کرد: تابستان یزد مانند بیشتر ایام سال بی بارش بود و پاییز امسال نیز همراه با بارش های نرمال و کمتر از نرمال از راه خواهد رسید.

وی در مورد وضعیت آب و هوای پاییزی هفته جاری استان نیز تصریح کرد: افزایش دمایی که از اواخر هفته گذشته بر استان غالب بوده تا روز گذشته تداوم داشته ولی از امروز ششم مهرماه کاهش دما پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد افزود: از امروز تا اواخر ساعات روز سه شنبه با شمالی شدن جریانات جوی و نفوذ زبانه های پرفشار به استان، کاهش دمایی حدود 5 تا 7 درجه سانتی گراد به خصوص در روزهای دوشنبه و سه شنبه به ویژه در بعد از ظهرها و شب همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتا شدید را شاهد خواهیم بود.

میرحسینی در مورد وضعیت جوی روزهای دوشنبه و سه شنبه هم تصریح کرد: احتمال رگبار و رعد و برق و بارش پراکنده به ویژه در مناطق جنوبی استان در ایام این هفته پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش های پاییزی کمتر از نرمال برای یزد

پیش بینی بارش های پاییزی کمتر از نرمال برای یزد