مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-27دانش

مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه یزد به صورت غیر حضوری تا 14 مهر ادامه خواهد داشت


رسول روزگار، مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص زمان و نحوه برگزاری مصاحبه آزمون دکتری 99 گفت: - مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد گفت: از امروز 6 مهرماه مصاحبه آزمون دکتری 99 گروه های مختلف آغاز شده و تا 14 مهر به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

رسول روزگار، مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص زمان و نحوه برگزاری مصاحبه آزمون دکتری 99 گفت: طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، زمان مصاحبه آزمون دکتری در بازه زمانی 30 شهریور تا 20 مهرماه است و بر اساس بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه، ارزیابی تخصصی انجام می شود.

روزگار افزود: پذیرفته شدگان کنکور دکتری در دانشگاه یزد برای شرکت در مرحله ارزیابی تخصصی، ابتدا باید نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سامانه گلستان اقدام می کردند.

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد افزود: مصاحبه دکتری دانشگاه یزد به صورت غیر حضوری (مجازی) و تصویری با لینک اختصاصی گروه ها/دانشکده ها برگزار می شود؛ بنابراین لازم است داوطلب امکانات لازم شامل کامپیوتر (مجهز به دوربین، میکروفن و اینترنت پرسرعت) در روز مصاحبه فراهم نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه یزد به صورت غیر حضوری تا 14 مهر ادامه خواهد داشت

مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه یزد به صورت غیر حضوری تا 14 مهر ادامه خواهد داشت