مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:302020-09-27پزشكي

ظرفیت بخشی که برای بیماران کرونایی اختصاص داده ایم، پُر است


به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، هم اکنون ظرفیت بخشی از بیمارستان تامین اجتماعی کرمانشاه که برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته، - ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، هم اکنون ظرفیت بخشی از بیمارستان تامین اجتماعی کرمانشاه که برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته، پُر شده است.

دکتر میثم حجتی پور در مراسم امروز (6 مهر) معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه بخشی از بیمارستان تامین اجتماعی کرمانشاه(بیمارستان شهدا) از زمان شیوع کرونا به بیماران کووید 19 اختصاص یافت، افزود: از آن زمان و خصوصا در ایامی که مانند حالا در وضعیت قرمز قرار داریم، پذیرای بیماران این بودیم و تاکنون در مجموع 400 بیمار در این بیمارستان پذیرفته شده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد متاسفانه 44 نفر فوت کردند و مابقی بهبود یافتند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه تعداد بیمارانی که اکنون در بخش اختصاص یافته به بیماران کووید 19 بستری هستند را 40 نفر اعلام کرد و یادآور شد: تخت هایی که برای پذیرش این بیماران در نظر گرفته شده، کاملا پُر است.

حجتی پور در ادامه از برنامه ریزی برای حذف تدریجی دفترچه های کاغذی تامین اجتماعی به عنوان یک نهاد پیشرو در این زمینه هم یاد کرد و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بخشی که برای بیماران کرونایی اختصاص داده ایم، پُر است

ظرفیت بخشی که برای بیماران کرونایی اختصاص داده ایم، پُر است