مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:202020-09-27پزشكي

افتتاح درمانگاه فوق تخصصی کبد و پیوند در بیمارستان مسیح دانشوری


درمانگاه فوق تخصصی کبد، پانکراس، مجاری صفراوی و پیوند اعضا در محل درمانگاه های بیمارستان دکتر مسیح دانشوری آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، دکتر سید محمدرضا نجات الهی فلوشیپ فوق تخصصی جراحی کبد پانکرانس، مجرای صفراوی و پیوند اعضا، درباره این درمانگاه اظهار کرد: در این درمانگاه بیماران تومورهای بدخیم و خوش خیم و کیست های کبدی نیازمند جراحی، تومورهای بدخیم و خوش خیم مجاری صفراوی و کیسه صفرا، تنگی و آسیب وارده به مجاری صفراوی ناشی از عمل های جراحی قبلی، تومورهای بدخیم و خوش خیم و کیست های پانکرانس نیازمند جراحی مورد بررسی قرار می گیرند.

نجات الهی تصریح کرد: با توجه به افتتاح مرکز جامع پیوند حضرت مهدی (عج) در این مرکز و آمادگی کامل بیمارستان دکتر مسیح دانشوری جهت انجام پیوندهای کبد و پانکرانس علاوه بر پیوند قلب و ریه در این درمانگاه نیز بیماران نیازمند کبد، پانکرانس، ویزیت و تحت بررسی قرار می گیرند و سپس در لیست انتظار پیوند قرار می گیرند.

گفتنی است، درمانگاه فوق تخصصی کبد، پانکراس، مجاری صفراوی و پیوند اعضا در روزهای سه شنبه هر هفته در محل درمانگاههای بیمارستان دکتر مسیح دانشوری آماده خدمت رسانی به بیماران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح درمانگاه فوق تخصصی کبد و پیوند در بیمارستان مسیح دانشوری

افتتاح درمانگاه فوق تخصصی کبد و پیوند در بیمارستان مسیح دانشوری