مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-27دانش

چهارمین فراخوان تعیین تکلیف بورسیه های بلاتکلیف اعلام شد


چهارمین فراخوان تعیین تکلیف بورسیه های بلاتکلیف از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی منتشر شد و متقاضیان تا یک ماه آینده می توانند در این فراخوان ثبت نام کنند.

- چهارمین فراخوان تعیین تکلیف بورسیه های بلاتکلیف از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی منتشر شد و متقاضیان تا یک ماه آینده می توانند در این فراخوان ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ بر اساس فراخوان اعلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی متقاضیان بورسیه که دارای حکم بورس و مدرک دکتری هستند و در سه فراخوان اخیر بورسیه های بلاتکلیف شرکت نکرده اند به مدت یک ماه یعنی تا پنجم آبان ماه جاری می توانند در این فراخوان ثبت نام کنند.

داوطلبان فراخوان فوق می توانند ضمن مطالعه شرایط مندرج در این اطلاعیـه ای که به این منظور در سایت شورای عالی انقلاب فرهنگی منتشر شده است، نسـبت بـه ثبـت نـام در آدرس https://sccr.

ir/forms/register اقدام کنند.

بر این اساس راتبه هایی که در مقطع دکتری دانش آموخته شده اند و راتبه هایی که دارای حکم بورس و مدرک دکتری هستند، مجاز به ثبت نام در فراخوان هستند و دانشجوی درحال تحصیل نباید فرم را پر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در خصوص اسامی راتبه ها به اداره کل بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تأییدارسال می شود، عدم تأیید اداره کل بورس، عدم پیگیری را به دنبال خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین فراخوان تعیین تکلیف بورسیه های بلاتکلیف اعلام شد

چهارمین فراخوان تعیین تکلیف بورسیه های بلاتکلیف اعلام شد