مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-27فناوري

پاسخ حاجی میرزایی به علت رایگان نشدن هزینه اینترنت شاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی درباره ایرادات وارد بر سامانه شاد و نارضایتی خانواده ها و والدین از کُند بودن شبکه شاد، - وزیر آموزش و پرورش درباره علت سرعت پایین نرم افزار شاد توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در حال جمع آوری ایرادات شاد و رفع آن ‎ها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی درباره ایرادات وارد بر سامانه شاد و نارضایتی خانواده ها و والدین از کُند بودن شبکه شاد، گفت: این اشکال یا ناشی از ابزار مورد استفاده نرم افزار بوده یا مربوط به زیرساخت ها، اینترنت و پهنای باند است.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: همکاران خود را مأمور کرده ایم که اشکالات مختلف شاد را جمع ‎ آوری کنند و در این ارتباط با مجموعه های مرتبط برای حل مسائل و مشکلات در حال رایزنی هستیم.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم که شاد یک نرم افزار بومی است، ما در حال حاضر حدود 110 هزار مدرسه در سراسر کشور داریم که بیش از 550 هزار کلاس دارند و در برخی از روز ها بیش از 100 هزار ارتباط زنده بر بستر شاد انجام می ‎شود.

این عضو کابینه دولت دوازدهم اضافه کرد: ممکن است حجم انبوه ارتباطات، ایراداتی را در حوزه عملیات به وجود آورد، ولی همه تلاش ما این است که این ایرادات در اسرع وقت برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ حاجی میرزایی به علت رایگان نشدن هزینه اینترنت شاد

پاسخ حاجی میرزایی به علت رایگان نشدن هزینه اینترنت شاد