مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-27سياسي

وزیر بهداشت: بخش اندکی از یک میلیارد یورو آزاد شد/ اهل ضجه زدن نیستم


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تخصیص بخشی از کمک صندوق توسعه ملی به وزارت بهداشت توسط بانک مرکزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان سلامت در دفاع مقدس و مقاومت، اظهار کرد: من چندی پیش دل نوشته ای به سردار سلیمانی نوشتم، چه کسی می گوید این سردار رفته است و نوای این سردار با تمام سلول های من عجین است.

من وزیر سیاسی نیستم و رسانه ندارم و عوضی وزیر شدم و اشتباه این راه ها را آمدم؛ چرا که این راه چیز هایی می خواست که من نداشتم من اهل ویترین آرایی و این نیستم که در روز های سخت تحریم هر روز ضجه بزنم و بگویم پول ندارم من بلد شده ام آلوده فتنه های سیاسی نشوم و رسانه ای ندارم و چند هجمه با باند فرصت طلب و کثیف به من وارد کردند و کسی از من دفاع نکرد و شکایتی به سردار سلیمانی نوشتم تا سردار این شکایت ها را به خداوند برساند.

او افزود: دیروز رییس بانک مرکزی محبتی کردند هر چند که می دانم ایشان در چه فشاری هستند و قسمت اندکی از یک میلیارد یورو رو آزاد کردند.

من اگر چند ماه پیش التماس می کردم برای آن بود که بتوانیم برای پاییز سخت آماده شویم و باری را از دوش همکارانم بردارم و از خجالت آن ها در بیایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: بخش اندکی از یک میلیارد یورو آزاد شد/ اهل ضجه زدن نیستم

وزیر بهداشت: بخش اندکی از یک میلیارد یورو آزاد شد/ اهل ضجه زدن نیستم