مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-27سياسي

مراسم اربعین حسینی را با شیوه ای جدید و رعایت چارچوب های بهداشتی برپا می کنیم


مدیرعامل موکب احمدبن موسی(ع) با بیان اینکه امسال بساط عزای اربعین را در بین الحرمین شیراز برپا خواهیم کرد، گفت: ان شاءالله تلاش می کنیم تا اربعین حسینی را به بهترین شکل و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی موکب احمدبن موسی(ع)، سردار غلامحسین غیب پرور، مدیرعامل این موکب گفت: موکب احمدبن موسی چند سالی است که با عنایت امام حسین(ع) در کربلای معلی شکل گرفته است.

وی افزود: امسال به دلیل شرایط شیوع هم نباید موجب شود تا از عرض ادب به ساحت مقدس امام حسین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و عزاداری ها دور بمانیم.

غیب پرور سخنان امام راحل را در این باره یادآور شد و گفت: امام راحل فرمودند حضرت سیدالشهدا(ع) مذهب را بیمه کرد و این یک جمله بسیار عمیق، اساسی و کلیدی است که از امام راحل به یادگار داریم بنابراین باید مراسم عزاداری اربعین را با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی با قوت برگزار کنیم.

مدیرعامل موکب احمدبن موسی(ع) در پایان یادآور شد: علاوه بر فعالیت هایی که در بحث عزاداری در ایام اربعین خواهیم داشت، یکسری فعالیت ها در قالب کمک های مؤمنانه نیز در سطح وسیع تری انجام خواهیم داد چرا که یکی از اساسی ترین کارها رسیدگی به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اربعین حسینی را با شیوه ای جدید و رعایت چارچوب های بهداشتی برپا می کنیم

مراسم اربعین حسینی را با شیوه ای جدید و رعایت چارچوب های بهداشتی برپا می کنیم