مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-27سياسي

واکنش متفاوت نماینده قاین به خبر دریافت واکسن آنفولانزا از سوی مجلس


«سلمان اسحاقی» نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، با انتشار خبر بازگشت این واکسن ها در صفحه اینستاگرامی خودبه این خبر واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، هفته گذشته خبری منتشر شد که بهداری مجلس تعداد هزار و 500عدد واکسن آنفولانزا برای نمایندگان دریافت کرده است.

ماجرا از کجا شروع شد؟ انتشار این خبر در حالی که واکسن آنفولانزا هنوز بین گروه های پرخطر و حتی کادر درمان توزیع نشده است، واکنش های منفی و متعددی در فضای مجازی و کاربران آن و همچنین مسؤولین داشت.

بازگرداندن ها واکسن ها مجلس شورای اسلامی نیز با توجه به شرایط ویژه امسال در تأمین واکسن آنفلوآنزا، تعداد یک هزار و 500 دوز واکسن که طبق روال سال های گذشته به داروخانه بهارستان تخصیص داده شده بود را به وزارت بهداشت بازگرداند، این در حالی است که وزارت بهداشت در توضیحی، این اتفاق را تصمیمی طبق روال طبیعی توزیع واکسن به مراکز بهداشتی اعلام کرد.

واکنش متفاوت نماینده قاین و زیرکوه در همین راستا سلمان اسحاقی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، با انتشار خبر بازگشت این واکسن ها در صفحه اینستاگرامی خود اینگونه واکنش نشان داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش متفاوت نماینده قاین به خبر دریافت واکسن آنفولانزا از سوی مجلس

واکنش متفاوت نماینده قاین به خبر دریافت واکسن آنفولانزا از سوی مجلس