مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-27سياسي

برگزاری اربعین حسینی به شکل جدید و با رعایت پروتکل بهداشتی


مدیرعامل موکب احمدبن موسی(ع) گفت: تلاش می کنیم تا اربعین حسینی را به شکل جدید و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار کنیم.

- شیراز - مدیرعامل موکب احمدبن موسی(ع) گفت: تلاش می کنیم تا اربعین حسینی را به شکل جدید و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار غلامحسین غیب پرور، مدیرعامل این موکب گفت: موکب احمد بن موسی (ع) چند سالی است که با عنایت امام حسین (ع) در کربلای معلی شکل گرفته است.

وی افزود: امسال به دلیل شرایط شیوع کرونا ، عاشقان امام حسین (ع) نمی توانند در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کنند لذا به یاری خدا بنا داریم تا در ایام اربعین بساط عزای امام حسین (ع) را در بین الحرمین شیراز یعنی فاصله بین حرم حضرت احمدبن موسی (ع) و حضرت سید علاءالدین حسین (ع) برپا کنیم.

غیب پرور با بیان اینکه بدین منظور جلسه ای به ریاست آیت الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب برگزار و هماهنگی های لازم در این رابطه انجام شد، گفت: مردم استان فارس همگی دلدادگان اهل بیت (ع) هستند و گواه این مسئله هم تقدیم 15 هزار شهید و ده ها هزار جانباز، آزاده و رزمنده است و در همین جا از آنان می خواهیم تا از این فرصت استفاده کرده و اربعین حسینی را به شکل جدیدی برگزار کرده و عرض ادبی به ساحت مقدس امام حسین (ع) داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اربعین حسینی به شکل جدید و با رعایت پروتکل بهداشتی

برگزاری اربعین حسینی به شکل جدید و با رعایت پروتکل بهداشتی