مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-27دانش

مرکز «وکتور» روسیه 2 نمونه واکسن کرونا را انتخاب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری نووستی ، رینات مقصودوف مدیر کل مرکز ویروس شناسی و بیوتکنولوژی وکتور که زیر نظر سرویس فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه فعالیت دارد، - به گفته مدیر مرکز ویروس شناسی و بیوتکنولوژی وکتور روسیه، دو گزینه امیدوارکننده از واکسن های تولید شده علیه ویروس کرونا در این موسسه، انتخاب شده و برای استفاده همگانی در کشور ارائه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری نووستی ، رینات مقصودوف مدیر کل مرکز ویروس شناسی و بیوتکنولوژی وکتور که زیر نظر سرویس فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه فعالیت دارد، اعلام کرد که دو نمونه از واکسن علیه ویروس کرونای تولید شده خود را برای استفاده همگانی انتخاب کرده است.

وی گفت: ما واکسن هایی برای جلوگیری از عفونت کووید-19 با استفاده از شش سیستم عامل تکنولوژی مستقل تولید کرده ایم، که از بین آنها، دو گزینه امیدوار کننده واکسن را انتخاب کرده و قصد داریم آن ها را برای استفاده همگانی در کشور ارائه دهیم.

در تاریخ 23 سپتامبر (دوم مهر ماه)، سرویس فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه اعلام کرد که آزمایشات پس از ثبت واکسن تولید شده در موسسه وکتور، در اواخر ماه اکتبر (اوایل آبان ماه) آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز «وکتور» روسیه 2 نمونه واکسن کرونا را انتخاب کرد

مرکز «وکتور» روسیه 2 نمونه واکسن کرونا را انتخاب کرد