مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:402020-09-27دانش

25 نفر در آبهای آذربایجان غربی غرق شدند


رییس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تلفات غرق شدگی در آبهای آذربایجان غربی 47 درصد کاهش داشت.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تلفات غرق شدگی در آبهای آذربایجان غربی 47 درصد کاهش داشت.

دکتر باقر بهرامی در گفت وگو با ایسنا افزود: از آغاز سال جاری تاکنون 25 نفر در آب های استان غرق شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 47 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 31 ماموریت غرق شدگی با کاهش 51 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان ثبت شده است، تصریح کرد: از این تعداد ماموریت 10 مورد اعزام به بیمارستان ثبت شده که 72 درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه نشان می دهد.

رییس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: از 35 نفر فوتی ناشی از غرق شدگی استان تعداد 30 نفر آقا و مابقی خانم هستند.

بهرامی یاد آورشد: ارومیه با هفت نفر بیشترین غرق شدگی را داشته که چهار نفر در دریاچه ارومیه، 2نفر در سد و یک نفر نیز در کانال غرق شده اند.

وی با تاکید به اینکه بعداز ارومیه میاندوآب با 6 و مهاباد با پنج نفر بیشترین غرق شدگی را در سال جاری داشته اند، اظهار کرد: توصیه می شود افراد تنها از مناطق مجاز و تحت مراقبت برای شنا کردن استفاده کرده و به رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 نفر در آبهای آذربایجان غربی غرق شدند

25 نفر در آبهای آذربایجان غربی غرق شدند