مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-27سياسي

گروه توپخانه نزاجا 15 هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است


در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی 48 هزار شهید در ارتش تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شد که 15 هزار نفر آنان را شهدای گروه توپخانه ارتش تشکیل دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سید کیخسرو حسینی اظهار کرد: گروه توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به توپخانه دیگر کشورها توانمندی و امکانات مناسبی دارد و در طول دوران دفاع مقدس پیش از آغاز جنگ لب مرز مستقر بود و از مرزهای کشور دفاع می کرد.

وی افزود: 936 مورد تجاوز دریایی زمینی و هوایی در طول دوران جنگ از سوی عراق به مرزهای کشور صورت گرفت و از همان موقع نیز توپخانه ارتش در خط مقدم حضور داشت.

فرمانده گروه 33 توپخانه نزاجا ادامه داد: در گروه 33 توپخانه شهدای بسیاری جان خود را تقدیم کردند تا دشمن نتواند به راحتی عملیات های تجاوزگرانه خود به خاک ایران را انجام دهد.

امیر حسینی یادآور شد: در زمان انقلاب یکی از گروه هایی که پیش از هر گروه نظامی به مردم پیوست، گروه 33 توپخانه بود که این را افتخار بزرگ خود می داند که همواره یک نیروی مردمی و انقلابی است.

وی بیان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس به عنوان پشتیبان گروه های عملیاتی ارتش، سپاه و حتی عملیات های مشترک گروه 33 توپخانه نقش بسیار پررنگی ایفا کرد و در پیروزی های بزرگی نیز نقش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه توپخانه نزاجا 15 هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است

گروه توپخانه نزاجا 15 هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است