مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:202020-09-27سياسي

دعوت ولید المعلم به تشکیل جبهه واحد برای مقابله با تحریم های آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ولید المعلم وزیر خارجه سوریه در سخنرانی خود در هفتاد و پنجمین دوره مجمع عمومی سازمان ملل متحد (از طریق ویدئوکنفرانس) اعلام کرد، - وزیر خارجه سوریه در سخنرانی سالانه برای مجمع عمومی سازمان ملل، از کشور های تحریم شده خواستار تشکیل جبهه ای واحد برای مقابله کردن با اثرات تحریم های آمریکا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ولید المعلم وزیر خارجه سوریه در سخنرانی خود در هفتاد و پنجمین دوره مجمع عمومی سازمان ملل متحد (از طریق ویدئوکنفرانس) اعلام کرد، [متاسفانه]دستورکار های سیاسی همچنان بر دستورکار های انسانی مقدم است؛ با شیوع کرونا انتظار می رفت برخی تحریم های یکجانبه علیه ملت سوریه و دیگر ملت ها برداشته شود، اما این تحریم ها به بهانه های واهی تشدید هم شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه سانا ، وی در ادامه به تحریم موسوم به قیصر (سزار) اشاره کرد و گفت، هدف از این تحریم اعمال فشار بر ملت سوریه و در تنگنا قرار دادن آن است، درست همان کاری که رژیم اسراییل درباره فلسطینی ها به شیوه ای دیگر انجام می ‎دهد.

المعلم تأکید کرد: ما تأکید می کنیم که تحریم ها علیه سوریه در تناقض صریح با قانون بین الملل است و استثناءات انسانی که از آن سخن می گویند در واقعیت وجود ندارد و تنها ادعا ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت ولید المعلم به تشکیل جبهه واحد برای مقابله با تحریم های آمریکا

دعوت ولید المعلم به تشکیل جبهه واحد برای مقابله با تحریم های آمریکا