مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:202020-09-27اقتصادي

با حضور نماینده ای از بانک مرکزی در هرمزگان موافقت شد


رییس کل بانک مرکزی با توجه به درخواست پارلمان بخش خصوصی استان در حوزه بانکی با حضور نماینده ای از بانک مرکزی در استان هرمزگان موافقت کرد.

- عبدالناصر همتی در پاسخ به درخواست اتاق بازرگانی بندرعباس، گفت: به منظور جلوگیری از روند طولانی برگشت ارز حاصل از صادرات و نیز اتخاذ درصد برگشت ارز به صرافی ها در سامانه سنا نماینده ای از بانک مرکزی در استان حضور می یابد.

تمدید تعرفه های مواد معدنی بر اساس تیپ قراردادی سابق سرپرست وزارت صنعت و معدن با پیشنهاد اتاق بازرگانی بندرعباس در خصوص تمدید تعرفه های مواد معدنی بر اساس تیپ قراردادی سابق تا پایان سال موافقت کرد.

جعفر سرقینی در این خصوص گفت: با توجه به اینکه افزایش تعرفه های مواد معدنی با توجه به نوع تیپ قراردادهای سازمان بنادر و دریانوری استان صورت می گیرد موافقت خود را با پیشنهاد اتاق بازرگانی بندرعباس با تمدید تعرفه های مواد معدنی بر اساس تیپ قراردادی سابق تا پایان سال اعلام می نمایم.

وی افزود: تیپ قراردادی جدید را توسط سازمان های مربوطه کارشناسی می کنیم.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه وضع عوارض صادراتی گچ برای جلوگیری از خام فروشی بوده است، بیان کرد: به دنبال این موضوع هستیم تا معافیت به صادرات گچ استان هرمزگان داده شود تا گچ این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور نماینده ای از بانک مرکزی در هرمزگان موافقت شد

با حضور نماینده ای از بانک مرکزی در هرمزگان موافقت شد