مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:152020-09-27پزشكي

لغو جلسه هفتگی ستاد مبارزه با کرونا/ بررسی وضعیت رشته ها در وزارت بهداشت


به گفته سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، نشست این هفته ستاد مبارزه با کرونا در ورزش به دلیل پیگیری وضعیت برخی رشته ها جهت تسریع روند رسیدگی به آنها برگزار نخواهد شد.

- محمد اسد مسجدی در گفتگو با در ورزش در جلسات هفتگی پیگیر وضعیت رشته های مختلف و درخواست های مطرح شده از سوی آنها برای فعالیت در ایام کرونایی است، خاطرنشان کرد: طبق روال همیشگی، نشست این هفته باید دوشنبه برگزار شود اما به دلیل پیگیری وضعیت برخی رشته ها، این هفته جلسه ای نخواهیم داشت.

وی با یادآوری اینکه پروتکل های پیشنهادی از طرف برخی رشته ها در مرحله بازبینی به سر می برد، خاطرنشان کرد: قرار گرفتن در این مرحله در واقع یعنی نهایی شدن کار، در مورد این رشته ها منتظر ابلاغ نهایی هستیم.

به همین منظور تصمیم به لغو جلسه این هفته ستاد گرفتیم تا با حضور در وزارت بهداشت و دیدار از نزدیک با مسئولان مربوطه، روند مربوط به ابلاغ نهایی دستورالعمل ها برای این رشته ها را تسریع کنیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با یادآوری اینکه حضور در مرحله بازبینی شامل 16 رشته می شود، گفت: اسکواش، اسکی، تنیس، تیراندازی، تیروکمان، جودو، دوچرخه سواری، قایقرانی، کاراته، کبدی، کوهنوردی، ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، ورزش های جانبازان و معلولان، هنرهای رزمی، وزنه برداری و ووشو 16 رشته ای هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو جلسه هفتگی ستاد مبارزه با کرونا/ بررسی وضعیت رشته ها در وزارت بهداشت

لغو جلسه هفتگی ستاد مبارزه با کرونا/ بررسی وضعیت رشته ها در وزارت بهداشت