مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:102020-09-27اقتصادي

داستان فسخ قرارداد خریداران بازار سینا چیست؟


بازار و پارکینگ سینا یکی از پروژه های بزرگ تجاری- اداری همدان بود که توسط سازمان عمران شهرداری در سال 86 آغاز به ساخت کرد.

- ایسنا/همدان بازار و پارکینگ سینا یکی از پروژه های بزرگ تجاری- اداری همدان بود که توسط سازمان عمران شهرداری در سال 86 آغاز به ساخت کرد.

با آغاز ساخت این مجتمع تجاری همدانی ها نسبت به اشتغال فرزندان و جوانان خود امیدوار شدند و تعدای از خانواده ها با امید سرمایه گذاری برای فرزندانشان اقدام به پیش خرید واحدهای تجاری این مجتمع کردند.

خریداران در آن زمان 30 درصد از مبلغ خرید را به صورت نقدی پرداخت کرده و به ازای مابقی دو فقره چک به سازمان عمران شهرداری تحویل دادند تا به مرور پیشرفت کار این چک ها وصول شود اما پس از آغاز به کار و پیشرفت اندکی، این پروژه متوقف شد.

در آبان سال 89 مسعود عسگریان، شهردار وقت همدان طی نامه ای به تعدادی از خریداران اعلام می کند به علت عدم پیشرفت فیزیکی و در راستای عدم تضییع حقوق مشتریان در صورت تأخیر در ساخت پروژه مذکور نسبت به جبران خسارت وارده طبق نظر کارشناسی رسمی دادگستری به انتقال گیرندگان اقدام و در راستای مساعی بیشتر با خریداران، چک های موضوع مندرج در ماده 4 که موعد آن در سال 88 می بوده، توسط عمران وصول نشده و شرایط وصول آن منوط به پیشرفت فیزیکی پروژه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان فسخ قرارداد خریداران بازار سینا چیست؟

داستان فسخ قرارداد خریداران بازار سینا چیست؟