مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:052020-09-27سياسي

«فرمانده مسعود» روایتی از زندگی شخصیت ملی افغانستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب فرمانده مسعود به زندگی فرمانده احمدشاه مسعود می پردازد و ژیلا بنی یعقوب با نزدیکان، خانواده و دوستان وی گفتگو کرده است؛ - کتاب فرمانده مسعود از طریق گفتگو با افراد مختلف به زندگی احمدشاه مسعود، شخصیت ملی کشور افغانستان می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب فرمانده مسعود به زندگی فرمانده احمدشاه مسعود می پردازد و ژیلا بنی یعقوب با نزدیکان، خانواده و دوستان وی گفتگو کرده است؛ در حقیقت با آن ها که رابطه ای جدی و نزدیک با او داشته اند و نه با منتقدان و مخالفانش؛ زیرا این کتاب، درباره ی عملکرد فرمانده مسعود تحلیلی ارائه نمی دهد یا قصد نقد و بررسی جامع و کامل روش و منش او را ندارد، اما نویسنده در اکثر مصاحبه ها تلاش کرده است که سؤالات منتقدان او را به شکل جدی عنوان کند و از گفتگو کنندگان بخواهد که به این پرسش ها پاسخ دهند.

فرمانده مسعود در افغانستان طرفداران و مخالفان بسیاری دارد.

به دلیل توجه به تمام زوایای زندگی فرمانده مسعود، تمام نقد ها و سؤال های تند مخالفانش که ممکن بود باعث ناراحتی دوستانش شود نیز با مصاحبه شوندگان مطرح شده است.

جواب های مختلف و متفاوت آن ها در مقابل پرسش های انتقادی، شناخت خوبی را از زوایای مختلف زندگی فرمانده مسعود ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فرمانده مسعود» روایتی از زندگی شخصیت ملی افغانستان

«فرمانده مسعود» روایتی از زندگی شخصیت ملی افغانستان