مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 04:552020-09-27اجتماعي

تعطیلی حضور دانش آموزان کرمانشاهی تا اطلاع ثانوی/ معلمان در «شبکه شاد» تدریس کنند


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تعطیلی مدارس استان به معنای تعطیلی حضور دانش آموزان تا اطلاع ثانوی است و همچنان مدیر و عوامل اجرایی در مدارس حضور دارند.

- مجید یزدان پناه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص تعطیلی مدارس استان، اظهار داشت: براساس مجوز ستاد ملی یی استانی اعلام کرد از امروز مدارس تعطیل است.

وی ادامه داد: تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی حضور دانش آموزان تا اطلاع ثانوی است و در واقع مدارس استان تعطیلی نیستند همچنان مدیر و عوامل اجرایی، ر راستای پاسخگویی به والدین و دانش آموزان و رفع و رجوع درخواست های آن ها در مدرسه حضور دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: معلمین با اختیار مدیر مدرسه می توانند در مدارس حضور یابند یا در منزل از طریق شبکه دانش آموزی شاد با دانش آموزان خود در ارتباط باشند.

وی افزود: در واقع این مدیر مدرسه است که به عنوان رهبر آموزشی مدرسه تشخیص می دهد که اگر معلمی نمی تواند در منزل از طریق شبکه دانش آموزی با دانش آموز در ارتباط باشد با حضور در مدرسه از امکانات مدرسه برای ارتباط با دانش آموز استفاده می کند.

یزدان پناه در خصوص زمان بازگشایی مدارس، گفت: آموزش حضوری منوط به اعلام ستاد کرونا ی استان است،که در این خصوص اگر تصمیمی اتخاذ شود، اداره کل آموزش و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی حضور دانش آموزان کرمانشاهی تا اطلاع ثانوی/ معلمان در «شبکه شاد» تدریس کنند

تعطیلی حضور دانش آموزان کرمانشاهی تا اطلاع ثانوی/ معلمان در «شبکه شاد» تدریس کنند