مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-27سياسي

دستگاه های فرهنگی برخی از پژوهش های خود را به دفاع مقدس اختصاص دهند


دستگاه های فرهنگی باید برخی از عناوین پژوهشی خود را به موضوع دفاع مقدس اختصاص دهند و از کسانی که در این حوزه فعالیت دارند حمایت کنند.

- ایسنا/لرستان یک نویسنده حوزه دفاع مقدس گفت: دستگاه های فرهنگی باید برخی از عناوین پژوهشی خود را به موضوع دفاع مقدس اختصاص دهند و از کسانی که در این حوزه فعالیت دارند حمایت کنند.

فروزان حسنوندی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از پایه پنجم ابتدایی با تشویق معلمین دوران ابتدایی باتوجه به نوع نوشتن انشاء و پیشرفت در درس ادبیات شروع به نوشتن کردم و در سال 90 اولین کتاب خود را با نام دست های نامریی داستان مینی مال در حوزه اجتماعی نوشتم.

وی از همان ابتدا انگیزه نوشتن درباره دفاع مقدس و شهدا را داشتم، ادامه داد: دو سال بعد از چاپ اولین کتابم داستان بلند تیام را چاپ کردم که محور اصلی آن در مورد شهداست که همین کتاب شجاعت و انگیزه لازم برای قلم زنی در این زمینه را در من زنده کرد و بعد از آن مرواریدهای پنهان را نوشتم که شخصیت اصلی آن دختری است که به همراه پدر و برادرش در بمباران شهید می شوند.

حسنوندی ادامه داد: کتاب زندگینامه شهیده های زن به نام ستارگان خُفته در خاک نوشته شده که مطالب آن با تحقیقات میدانی جمع آوری شده و جلد اول آن که در رابطه با شهدای شهرستان های خرم آباد، بروجرد و پلدختر است در دست چاپ اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های فرهنگی برخی از پژوهش های خود را به دفاع مقدس اختصاص دهند

دستگاه های فرهنگی برخی از پژوهش های خود را به دفاع مقدس اختصاص دهند