مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-27اقتصادي

پرونده «رز» در بجنورد بسته شد + نامه انصراف بخش خصوصی


شهردار بجنورد با انتشار نامه ای از انصراف بخش خصوصی پروژه سرمایه گذاری «رز» در بجنورد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد هادی زارعی، شهردار بجنورد با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود از انصراف سرمایه گذار پروژه رز در بجنورد خبر داد.

در این نامه که به امضای حسن زارعی به عنوان مدیرعامل مجموعه ققنوس رسیده است، اعلام شده که به دلیل عدم اقدام شهرداری بجنورد برای اجرای این سرمایه گذاری و تورم باعث ایجاد ضرر سرمایه گذار می شود، ادامه مذاکرات در مورد این قرارداد را به صلاح نمی دانند.

نکته قابل توجه در این نامه، رسم الخط و نگارش محاوره ای، عدم ویرایش نگارشی آن به همراه برخی موارد غلط املایی و اشتباه در تاریخ میلادی نامه که مربوط به یک ماه آینده است، موردتوجه کاربران فضای مجازی قرارگرفته است.

  پروژه سرمایه گذاری پارک شهربازی بجنورد موسوم به پروژه رز که طی هفته های اخیر در جلسات مختلف شورای شهر بجنورد موردنقد و بررسی اعضای این شورا و همچنین کارشناسان و صاحب نظران قرار گرفت، دچار اشکالات مختلفی ازجمله عدم شفافیت در قرارداد میان سرمایه گذار و شهرداری بوده که باعث شده بود تا مخالفان این طرح در شورای شهر بجنورد بیشتر از مخالفان باشند اما این جمع ترجیح دادند به جای رد کامل پیشنهاد شهرداری بجنورد، این قرارداد را منوط به شفاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده «رز» در بجنورد بسته شد + نامه انصراف بخش خصوصی

پرونده «رز» در بجنورد بسته شد + نامه انصراف بخش خصوصی