مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-27اقتصادي

تشکیل 1761 فقره پرونده تخلف درتعزیرات حکومتی زنجان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان،گفت: طی 6 ماهه سال جاری یک هزار و 761 فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات به تعزیرات حکومتی استان زنجان ارسال شده است.

- مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار مهر ، به پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی 6 ماهه سال جاری یک هزار و 761 فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی ارزش ریالی این تعداد پرونده تخلف را بیش از 500 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: طی سال گذشته در همین بازه زمانی 2 هزار و 348 فقره پرونده تشکیل شده بود و ارزش ریالی این پرونده ها هم 40 میلیارد ریال بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، گفت: تعداد پرونده های تخلف در تعزیرات حکومتی استان در بخش کالا و خدمات در 6 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد کاهش دارد.

ممیزی تاکید کرد: عمده تخلفات واحدهای صنفی در استان زنجان گران فروشی، درج نکردن قیمت و صادر نکردن فاکتوراست.

وی با بیان اینکه تمام بازرسین و روسای شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان در آماده باش هستند، گفت: تعزیرات حکومتی استان با هر گونه گران فروشی و افزایش قیمت کالا مقابله کرده و با متخلفین برخورد می کند و از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه 124 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 1761 فقره پرونده تخلف درتعزیرات حکومتی زنجان

تشکیل 1761 فقره پرونده تخلف درتعزیرات حکومتی زنجان