مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-27سياسي

رونمایی از 3+15 کاندیدای احتمالی انتخابات 1400


تسنیم وضعیت 15 کاندیدای احتمالی انتخابات 1400 را در گفت وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از تسنیم، در شرایطی که کمتر از 9 ماه به موعد انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 زمان باقی مانده، گمانه ها درباره گزینه های بالقوه صندلی ریاست پاستور رو به فزونی گرفته و پرداختن به آمدن یا نیامدن چهره های سیاسی به کارزار انتخاباتی 1400 به یکی از سوژه های روتین رسانه های کشور بدل شده است.

اما فارغ از گمانه زنی ها، برخی چهره ها که تاکنون بعضاً نامشان از سوی رسانه ها به عنوان گزینه های احتمالی انتخابات 1400 مطرح شده، به فراخور شرایط به این گمانه‌زنی‌ها واکنش نشان داده‌اند که در این گزارش به برخی از این واکنش‌ها پرداخته‌ایم: محمدجواد ظریف: در گفت‌وگوی کوتاهی که اخیراً در حاشیه جلسه هیئت دولت با خبرنگار حوزه دولت تسنیم داشت، در واکنش به این سوال که چرا با وجود تکذیب اخیرش ولی باز هم به عنوان یکی از گزینه‌های بالقوه ریاست‌جمهوری از او یاد می‌شود، گفت: «قسم حضرت عباس را میخورم .

» اما جمله خود را به پایان نرساند و در ادامه در پاسخ به این سوال که یعنی شما در هر صورت برای انتخابات نمی‌آیید؟ با حالتی آمیخته با همان لبخند همیشگی گیت خروج حیاط پاستور را ترک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 3+15 کاندیدای احتمالی انتخابات 1400

رونمایی از 3+15 کاندیدای احتمالی انتخابات 1400