مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 04:402020-09-27سياسي

نمایندگان ادوار گذشته مجلس هم خودروی قسطی دریافت کرده اند


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوره های قبل مجلس هم به نمایندگان خودروی قسطی می دانند اما بنده هیچ خودرویی از مجلس دریافت نکردم.

- ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوره های قبل مجلس هم به نمایندگان خودروی قسطی می دانند اما بنده هیچ خودرویی از مجلس دریافت نکردم.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در دوره های قبل مجلس هم به نمایندگان راننده و ماشین نمی دانند و همیشه یک ماشین به صورت قسطی به نماینده ها داده می شد تا کل کارهای دوره چهار ساله را با آن انجام دهند.

وی تصریح کرد: یک نماینده باید مسافت های طولانی را در جاده باشد و به تمام نقاط حوزه خود سر بزند بنابراین برای این کار احتیاج به خودرو دارد و این در حالیست که بسیاری از نمایندگان خودروی شخصی ندارند و یا اینکه ماشین آن ها خیلی قدیمی است.

فلاحی خاطرنشان کرد: یک نماینده نمی تواند از خودرویی استفاده کند که در جاده امنیت جانی نداشته باشد چراکه اگر مشکلی برای او به وجود بیاید و فوت کند، نظام باید هزینه بالایی برای برگزاری انتخابات مجدد پرداخت کند.

نماینده مردم همدان در خانه ملت افزود: با این وجود اگر دولت برای هر نماینده یک خودرو و راننده درنظر می گرفت هزینه آن به مراتب خیلی بالاتر از فروش اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان ادوار گذشته مجلس هم خودروی قسطی دریافت کرده اند

نمایندگان ادوار گذشته مجلس هم خودروی قسطی دریافت کرده اند