مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 04:402020-09-27ورزشي

شبیخون منصوریان به اردوی استقلال درقطر


علی دشتی که فصل گذشته از سایپا به استقلال پیوست و فصل پرحاشیه‌ای را در اردوگاه آبی سپری کرد، قراردادش را با آبی‌ها فسخ کرد و به احتمال زیاد شاگرد علیرضا منصوریان در تراکتور خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، هافبک تیم استقلال چند روز پیش و در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اردوی این تیم در قطر را ترک کرد و به تهران بازگشت‌ تا باز خبرساز شود.

با این‌که بازگشت دشتی از قطر در‌حالی که استقلال به مرحله بعدی صعود کرده و به او نیاز داشت، انتقادهای زیادی را به دنبال داشت اما وینگر استقلال با اشاره به این‌که این اقدام هماهنگ شده و با مجوز مجید نامجومطلق صورت گرفته، در خصوص بازگشت خود گفت: «از ابتدا هم قرار نبود راهی قطر شوم چون می‌خواستم با باشگاه قطع همکاری کنم اما مجید نامجومطلق از من خواست‌ استقلال را همراهی کنم.

همان زمان تصمیم گرفتیم که بعد از پایان بازی‌های مرحله گروهی، به تهران برگردم و قراردادم را فسخ کنم تا برای فصل آینده، به تیم دیگری بروم.

» دشتی هافبک بوشهری آبی‌ها که همراه قایدی و دانشگر مثلث بوشهری‌های استقلال را تشکیل داده بودند، با وجود درخشش در سایپا نتوانست در جمع آبی‌ها موفق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبیخون منصوریان به اردوی استقلال درقطر

شبیخون منصوریان به اردوی استقلال درقطر