مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 04:352020-09-27سياسي

11 هزار و 700 کم سواد و بی سواد در لرستان آموزش می بینند


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: در سال تحصیلی جاری به دنبال این هستیم که 11 هزار و 700 بی سواد و کم سواد لرستانی از آموزش های نهضت بهره مند شوند.

- علی جودکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری به دنبال این هستیم که  از 11 هزار و 700 نفر از خدمات مجموعه سوادآموزی بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه در برگزاری کلاس ها به شیوه های حضوری، مجازی و یا تلفیقی، تابع شرایط و ضوابط ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا هستیم، افزود: به علت کم بودن تعداد نفرات در کلاس ها معمولا این کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شوند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان بیان کرد: کیفیت بخشی به فعالیت های سوادآموزی را از اولویت های معاونت سوادآموزی بوده و استفاده از ظرفیت گروه های بهبود کیفیت در استان و شهرستان ها بهترین بستر قانونی برای تحقق اهداف سوادآموزی است.

جودکی با اشاره به اینکه حجم بالایی از آموزش حوزه سواد آموزی بر عهده آموزش دهنده ها است، تصریح کرد: به دنبال این هستیم در راستای کیفیت بخشی در سال جاری درصد آموزش های مدرسه محور را به 50 درصد برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار و 700 کم سواد و بی سواد در لرستان آموزش می بینند

11 هزار و 700 کم سواد و بی سواد در لرستان آموزش می بینند