مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 04:352020-09-27سياسي

982/ شهید داراب رضوی پور: سعی در بندگی کردن خدا داشته باشید


شهید داراب رضوی پور در وصیت نامه خود آورده است: سعی در بندگی کردن خدا داشته باشید چون بنده خدا بودن خیلی مشکل است زیرا اگر بنده و عبد خدا شوی دیگر پیش هیچ مخلوق ذلیلی سر بندگی فرود نخواهی آورد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید داراب رضوی پور: بسم الله الرحمن الرحیم به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان، با سپاس بیکران از خداوند  قادر متعال و با درود بیکران بر انبیا و درود فراوان به پیشگاه بقیه الله، منجی عالم بشریت و نایب بر حقش امام خمینی و همچنین با سلام بر خانواده محترم شهدا، مفقودین، اسرا.

امام عزیز در یکی از سخنرانی های  پرشور خود فرمودند حضرت علی علیه السلام بنده خدا بود و بس این جمله هرگز از یاد من نرفت و در قلب من رخنه کرد با اینکه ماها به گرد پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

982/ شهید داراب رضوی پور: سعی در بندگی کردن خدا داشته باشید

982/ شهید داراب رضوی پور: سعی در بندگی کردن خدا داشته باشید