مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 04:152020-09-27پزشكي

شیوه توزیع واکسن آنفولانزا از زبان مسئولان هلال احمر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ کریم همتی، رییس جمعیت هلال احمر اواخر شهریورماه در یک برنامه تلویزیونی، با تشریح اقدامات هلال احمر در زمینه خرید، - سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های این جمعیت گفت: جمعیت هلال احمر در توزیع واکسن آنفلوآنزا تابع تصمیمات سازمان غذا و دارو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ کریم همتی، رییس جمعیت هلال احمر اواخر شهریورماه در یک برنامه تلویزیونی، با تشریح اقدامات هلال احمر در زمینه خرید، تأمین و واردات واکسن آنفلوانزا گفته بود: طبق پروتکل وزارت بهداشت، توزیع واکسن ها از ابتدای مهر آغاز می شود.

علاوه بر وارد کردن 2 میلیون دوز، هلال احمر در حال حاضر 150 هزار دوز واکسن آنفلوانزا در اختیار دارد که منتظر مجوز وزارت بهداشت برای توزیع این واکسن ها هستیم.

رییس جمعیت هلال احمر همچنین تاکید کرد: امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده کسانی که واکسن آنفلوانزا را از هلال احمر خریداری می کنند در مراکز در نظر گرفته شده از سوی این جمعیت، تزریق آن را انجام دهند تا امکان هیچگونه سوءاستفاده برای دلالان این واکسن در بازار آزاد باقی نماند.

همتی با اشاره به شیوع بالای آنفلوانزا در سال گذشته، افزود: پیش بینی ها این است که با توجه به همزمانی و تقارن شیوع ویروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه توزیع واکسن آنفولانزا از زبان مسئولان هلال احمر

شیوه توزیع واکسن آنفولانزا از زبان مسئولان هلال احمر