مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 04:002020-09-27بين الملل

رکورد موارد ابتلا به کرونا در سرزمین های اشغالی


وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی شنبه شب از ثبت هشت هزار و 220 مورد جدید ابتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا از رسانه‌های صهیونیستی، این بیشترین شمار مبتلایان روزانه در سرزمین‌های اشغالی از زمان بروز نخستین مورد ابتلا به کووید-19 در فوریه 2020 (بهمن/ اسفند 98) است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که علاوه بر ثبت این مبتلایان، 10 نفر نیز در شبانه روز گذشته در اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند.

با احتساب این افراد، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی به 226 هزار و 586 نفر رسید که از این تعداد یکهزار و 417 نفر جان خود را از دست دادند و شرایط جسمانی 728 نفر نیز وخیم گزارش می‌شود.

کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خاطر سوء مدیریت در مقابله با شیوع ویروس کرونا، زیر تیغ تیز انتقادات شدید ساکنان سرزمین‌های اشغالی قرار دارد، بطوری که با گذشت حدود 10 روز از قرنطینه کامل، تلاش‌ کابینه رژیم صهیونیستی برای کاهش میانگین مبتلایان به ویروس کرونا ناکام مانده است.

با وجود قرنطینه کامل در سرزمین‌های اشغالی، ناتوانی نتانیاهو برای مقابله با کرونا و پرونده‌های مختلف فساد وی، مخالفان بی‌بی را به خیابان‌ها کشاند و معترضان در مقابل اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد موارد ابتلا به کرونا در سرزمین های اشغالی

رکورد موارد ابتلا به کرونا در سرزمین های اشغالی