مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 03:452020-09-27اقتصادي

ضرب و شتم یکی از کارکنان نفت فلات قاره توسط حراست + توضیحات وزارت نفت


چهارشنبه هفته گذشته محمدرضا امینی کارمند شرکت نفت فلات قاره مورد ضرب و شتم نیروهای حراست قرار گرفت که با ورود نیروی انتظامی ایشان به بیمارستان منتقل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، چهارشنبه هفته گذشته یکی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره به نام محمدرضا امینی مورد ضرب و شتم نیروهای حراست این شرکت قرار گرفت که با ورود نیروی انتظامی به ماجرا، وی به بیمارستان منتقل شد.

در این راستا برای بررسی دقیق تر ماجرا از محمدرضا امینی کارمند شرکت نفت فلات قاره و روابط عمومی وزارت نفت توضیحاتی خواسته شد که در ادامه آورده شده است.

محمدرضا امینی کارمند شرکت نفت فلات قاره در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به دلیل وقوع این حادثه در اتاق حراست شرکت نفت فلات قاره گفت: به نظرم ریشه همه این اتفاقات را باید در بحث انجام وظیفه بنده در حسابرسی داخلی و بازرسی نفت و تقدیم حجم انبوهی از اسناد مالی پیمانکاری شرکت نفت فلات قاره منطقه قشم ظرف 2 سال گذشته جستجو کرد.

این اسناد به درخواست رییس کل ستاد حراست فلات آقای کریموند به ایشان تحویل داده شده است و خود ایشان نیز از اعضای هیات بدوی 4 رسیدگی به تخلفات کارکنان به صراحت اذعان کرده است که آقای امینی در این موارد هیچگونه ادعایی نداشته و طبق شرح وظایف سازمانی و با دستور کتبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و شتم یکی از کارکنان نفت فلات قاره توسط حراست + توضیحات وزارت نفت

ضرب و شتم یکی از کارکنان نفت فلات قاره توسط حراست + توضیحات وزارت نفت