مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 03:352020-09-27ورزشي

والیبال تافته جدا بافته ورزش است


وزیر ورزش و جوانان از ممنوعیت ورود مربیان خارجی خبر داد، اما فدراسیون والیبال همچنان به دنبال جذب یک مربی خارجی برای تیم ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هفته گذشته بود که مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در مورد ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی گفت: با وجود تمامی دردسرها و فشارها جلوی ورود بازیکن و مربی خارجی را حداقل برای یک سال آینده گرفتیم تا پس از آن ببینیم وضعیت تحریم ها به کجا خواهد رسید.

این اظهارات وزیر ورزش و جوانان در شرایطی مطرح شد که فدراسیون والیبال بعد از چندین ماه کش و قوس به این نتیجه رسید که باید برای حضور در المپیک از مربی خارجی استفاده کند.

در این بین زمزمه هایی از توافق نهایی با ولادیمیر آلکنو هم به گوش می رسد.

نکته مهم اینجاست که باید دید اظهار نظر وزیر ورزش و جوانان صرفاً مربوط به رشته پرطرفدار فوتبال می شود یا همه فدراسیون های ورزشی باید از آن تبعیت کنند.

* داورزنی: باید انتخابی کنیم که به نفع منافع ملی کشور باشد محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار داشت: اکثر مربیان جهان برنامه هایشان تا پایان المپیک توکیو است و با توجه به این که نسل فعلی تیم ملی والیبال ایران بعد از المپیک توکیو قطعا تغییر خواهد کرد و نسل جدید گزینه ای با شرایط دیگر نیاز دارد، برنامه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال تافته جدا بافته ورزش است

والیبال تافته جدا بافته ورزش است