مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 02:452020-09-26سياسي

انتقاد امام جمعه بجنورد از موازی کاری در جمع آوری زکات


امام جمعه بجنورد با انتقاد از برخی موازی کاری ها، ناهماهنگی ها و تداخل فعالیت نهادها در موعد جمع آوری زکات، گفت: نباید نهادهای دیگر در موعد جمع آوری زکات با آرم دیگری به میدان بیایند زیرا شورای زکات مسئول جمع آوری آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، در نشست شورای زکات استان، با قدردانی از مردم و عاملان جمع آوری زکات، اظهار کرد: در این معیشت گرفتارشده ای که بر ما تحمیل شده است بازهم مردم در امور واجب خود کم نمی گذارند به زکات به عنوان یک امر واجب عمل می کنند.

وی افزود: دشمن هر چه تلاش کند معنویت را از ملت ما بگیرد دست او به جایی نمی رسد؛ زیرا این موضوع در دست آن ها نیست و معنویت امری آسمانی و امری قربی بوده و به جای دیگری وصل است.

امام جمعه بجنورد اضافه کرد: عاملان و مبلغان و نهادهایی که زمینه تشویق مردم به پرداخت زکات را فراهم و برای اینکه مردم غافل نشوند و زکات را ادا کنند، فضاسازی می کنند در ثواب آن شریک هستند.

وی در ادامه با تأکید بر نوآوری و روزآمدی در روش های تبلیغ زکات، اظهار کرد: باید در روش های به میدان آوردن مردم در انجام تکلیف کار کنیم؛ زیرا محتوای خوبی داریم اما قالب های ما گاهی به روز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه بجنورد از موازی کاری در جمع آوری زکات

انتقاد امام جمعه بجنورد از موازی کاری در جمع آوری زکات