مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 02:352020-09-26ورزشي

ناظم الشریعه: در شرایط موجود ازبکستان بهترین گزینه برای بازی دوستانه است


سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تاکید بر اینکه همچنان مخالف بازی دوستانه با تیم های آسیایی است گفت: در شرایط موجود ازبکستان بهترین گزینه برای بازی تدارکاتی است.

- سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تاکید بر اینکه همچنان مخالف بازی دوستانه با تیم های آسیایی است گفت: در شرایط موجود ازبکستان بهترین گزینه برای بازی تدارکاتی است.

سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفت و گو با ایسنا در مورد جدایی محمد هاشم زاده از کادر فنی تیم ملی گفت: من موافق جدایی او از تیم ملی نبوده و نیستم.

هاشم زاده زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده است و در این برهه حساس بسیار به او نیاز داشتیم اما بحث این است که وقتی خواسته های او تامین نشده و شرایطش طوری است که رفتنش و پیشنهادی که داشته به سود او است نمی شود جلویش را گرفت.

در کل از جدایی او ناراحت هستم و امیدوارم باز هم شرایط به نحوی شود که به تیم ملی برگردد.

ناظم الشریعه با اشاره به بازی دوستانه با ازبکستان تاکید کرد: بارها گفتم که با توجه به جایگاه ایران در آسیا و همچنین در پیش بودن بازی های فوتسال قهرمانی آسیا موافق برگزاری بازی دوستانه با تیم های آسیایی نیستم.

در تورنمنت کیش عراق حضور داشت که حریفی خوب بود و در مسابقات آسیایی غایب است و کویت هم به تازگی از تعلیق در آمده و انگیزه زیادی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناظم الشریعه: در شرایط موجود ازبکستان بهترین گزینه برای بازی دوستانه است

ناظم الشریعه: در شرایط موجود ازبکستان بهترین گزینه برای بازی دوستانه است