مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 02:302020-09-26سياسي

توزیع بیش از 110 هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه مواسات خراسان شمالی


جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی در امور اقشار گفت: تاکنون بیش از 110 هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه مواسات استان در میان نیازمندان توزیع شده است.

- عین الله حاتمی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به رزمایش مواسات در خراسان شمالی اظهار کرد: این رزمایش با تشکیل قرارگاهی به ریاست نماینده ولی فقیه در استان، جانشینی استاندار و همچنین حضور سپاه استان به عنوان دبیر اجرایی و قرارگیری دادگستری خراسان شمالی در مقام نظارت از نیمه شعبان امسال اقدامات خود را آغاز کرد.

وی بسته های توزیع شده توسط این قرارگاه تا پیش از روز گذشته را بالغ بر 106 هزار و 440 مورد اعلام کرد و گفت: با در نظر گرفتن 4 هزار بسته معیشتی روز گذشته با همکاری هلال احمر، مجموع بسته های توزیع شده در رزمایش مواسات خراسان شمالی به بیش از 110 هزار مورد به ارزش 33 میلیارد تومان رسید.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی در امور اقشار ادامه داد: درمجموع تاکنون 140 هزار خانوار نیازمند جامعه هدف توزیع این بسته های معیشتی در استان هستند که از این تعداد به مناسبت هفته دفاع مقدس، هزار و 600 بسته معیشتی به خانوارهای رزمندگان معسر اعطا می شود.

وی به تولید و توزیع اقلام دیگر بهداشتی در استان نیز اشاره کرد و گفت: تولید بیش از 2 میلیون ماسک در کارگاه های بسیج سازندگی استان و توزیع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 110 هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه مواسات خراسان شمالی

توزیع بیش از 110 هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه مواسات خراسان شمالی