مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 00:152020-09-26ورزشي

فراخوان استانی «جشنواره ورزشی مجازی»


فراخوان استانی «جشنواره ورزشی مجازی» در قالب پویش ملی«آماده باش» توسط هیأت ورزش های همگانی شهرستان سوادکوه منتشر شد.

- ابراهیم بدایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به لزوم شادابی و نشاط اجتماعی در جامعه، گفت: ورزش یکی از روش های مهم برای نشاط اجتماعی در جامعه محسوب می شود.

رییس هیأت ورزش های همگانی شهرستان سوادکوه، افزود: استفاده از فضای مجازی برای دعوت و هدایت از مردم برای نرمش و ورزش در ایام کرونا مهم و اساسی به نظر می رسد.

وی از انتشار فراخوان استانی جشنواره ورزشی مجازی توسط هیأت ورزش های همگانی شهرستان سوادکوه به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: جشنواره ورزشی مجازی در قالب پویش ملی آماده باش و برای همه سنین و در حوزه جغرافیایی استان مازندران برگزار می شود.

بدایی به 5 بخش جشنواره ورزشی مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: بخش های جشنواره ورزشی مجازی شامل شنا سوئدی، شنا اصلاح شده، بازی های خلاقانه کودکان، دراز و نشست و طناب زنی است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال فیلم های جشنواره ورزشی مجازی تا 10 مهر ماه تعیین شد، اظهار کرد: فیلم ها در یک دقیقه و به صورت افقی و متوالی و با رعایت شئونات اسلامی باشد و فیلم به صورت واضح ارسال شود و لرزش و تاری در فیلم نباشد و در ابتدای فیلم نام و نام خانوادگی و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان استانی «جشنواره ورزشی مجازی»

فراخوان استانی «جشنواره ورزشی مجازی»