مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 00:052020-09-26سياسي

هشدار نظام پزشکی: از سفر به مشهد بپرهیزید


در شرایط کنونی سفر به هر علتی باعث انتقال و شیوع ویروس کرونا خواهد شد لذا هموطنان در روز های منتهی به اربعین و دهه آخر صفر از سفر به مشهد بپرهیزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر علی بیرجندی نژاد افزود: در برهه حساس کنونی برای دفاع از مرز‌های سلامت، تمامی مردم و مسوولان باید طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در کنار مدافعان سلامت قرار گیرند.

وی ادامه داد: طبق فرمایش معظم له، اعلام ارادت به حضرت امام حسین (ع) در منازل و با خواندن زیارت و دعا و توسل قابل انجام است.

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: تاکنون 17 نفر از کادر بهداشت و درمان مشهد بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: 10 نفر از جان باختگان کادر بهداشت و درمان در مشهد طی دو ماه اخیر به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که این موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی را ضروری می‌سازد.

بیرجندی نژاد ادامه داد: هشت نفر از شهدای مدافع سلامت در مشهد پزشک عمومی و متخصص بودند و بقیه در سایر رشته‌های علوم پزشکی مانند پرستاری و بینایی سنجی فعالیت داشتند که فقدان آن‌ها غیر قابل جبران است.

وی گفت: برخی پزشکان فعال در مراکز ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کووید 19 بیش از 6 ماه است که پدر و مادرشان را ندیده‌اند و حتی از دیدار فرزندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نظام پزشکی: از سفر به مشهد بپرهیزید

هشدار نظام پزشکی: از سفر به مشهد بپرهیزید