مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 23:402020-09-26اقتصادي

اعمال مجدد محدودیت های وضعیت قرمز کرونا در خوزستان


استاندار خوزستان با اشاره به افزایش بیماران مبتلا با کرونا در خوزستان گفت: تمامی مقررات ویژه وضعیت قرمز ناشی از ویروس کرونا همانند گذشته در استان خوزستان اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا؛ غلامرضا شریعتی روز شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان اظهار داشت: شیب بیماری کرونا در یک تا 2 هفته گذشته افزایشی شده است این درحالی است که در یک تا 2 ماه گذشته تقرییا این وضعیت مهار شده بود.

وی با بیان این که این افزایش شیب، ملایم است تصریح کرد: اگر مردم همانند قبل برای مهار کرونا همراهی کنند می‌توانیم خیلی سریع شرایط را کنترل کنیم.

استاندار خوزستان یادآور شد: در حال حاضر تعداد فوتی‌های و بستری‌ها افزایش یافته است و ضرورت دارد با جدیت این وضعیت را کنترل کنیم و باید مقررات شرایط قرمز در استان اعمال شود و هیچکس حق تخطی از آن را ندارد.

وی اعلام کرد: اگر نیاز به تعطیلی در صنوف مختلف باشد پس از بررسی به وزارت کشور و ستاد ملی کرونا گزارش می‌شود و در این باره تصمیم‌نهایی گرفته خواهد شد.

شریعتی تاکید کرد: با وجود عشق و علاقه به اباعبدالله الحسین (ع)، اما بنا بر شرایط موجود مراسم اربعین حسینی در استان نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال مجدد محدودیت های وضعیت قرمز کرونا در خوزستان

اعمال مجدد محدودیت های وضعیت قرمز کرونا در خوزستان