مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 23:202020-09-26اقتصادي

اعتبارات موجود جوابگوی مرمت و نگهداری جاده های خراسان رضوی نیست


رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: با توجه به کاهش شدید اعتبارات در سنوات گذشته، متاسفانه روکش راه ها به موقع انجام نشده و در حال حاضر شاهد اوج گرفتن خرابی ها در راه های خراسان رضوی هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: با توجه به کاهش شدید اعتبارات در سنوات گذشته، متاسفانه روکش راه ها به موقع انجام نشده و در حال حاضر شاهد اوج گرفتن خرابی ها در راه های خراسان رضوی هستیم.

علی رجایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان آسفالته بودن راه های خراسان رضوی اظهار کرد: خراسان رضوی در مجموع دارای 20 هزار و 583 کیلومتر راه است که 6431 کیلومتر آن راه بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.

از این میزان 81 درصد از راه های شهری و 54 درصد از راه های روستایی استان که در مجموع 63 درصد راه های خراسان رضوی را شامل می شود، آسفالت شده است.

با توجه به ابلاغ اعتبارات، احداث و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی به مرور در برنامه کاری قرار خواهد گرفت و هر سال به تناسب اعتبارات آسفالت راه ها انجام می شود.

وی در خصوص میزان اعتبارات راهداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کل اعتبار نگهداری راه های خراسان رضوی از محل طرح ملی و استانی 1782 میلیارد ریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات موجود جوابگوی مرمت و نگهداری جاده های خراسان رضوی نیست

اعتبارات موجود جوابگوی مرمت و نگهداری جاده های خراسان رضوی نیست