مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 23:152020-09-26سياسي

مردم در انتخابات 1400 باید نسبت به «تغییر» امیدوار باشند


دبیر حزب اتحاد ملت در خراسان رضوی با بیان اینکه برای انتخابات 1400 مردم باید نسبت به تغییر امیدوار باشند، گفت: احزاب اصلاح طلب نیز برای این انتخابات همچون گذشته به وظایف خود عمل خواهند کرد.

- ناصر آملی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه برای انتخابات 1400 کاندیداها باید وعده هایی که می دهند منطبق با اختیارات و وظایف آن ها باشد، اظهار کرد: اگر از سوی کاندیداها وعده ای داده شود اما تحقق نپذیرد، مردم نسبت به حضور در انتخابات احساس دلسردی می کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: در انتخابات گذشته آقای روحانی در خصوص حل مشکلات در روابط ایران و سایر کشورهای جهان وعده هایی داده بود.

در این راستا در تیم دیپلماسی و وزارت خارجه دولت هم زحمات زیادی کشیده شد و برجام شاهکاری بود که باعث شد آمریکایی ها شکست سختی بخورند اما داخل کشور مشاهده می شد توسط برخی این پیروزی بزرگ به عنوان یک شکست به مردم معرفی می شود.

وی با بیان اینکه در آمریکا نیز محافظه کاران به دلیل شکستی که در برجام خورده بودند، از این معاهده خارج شدند، خاطرنشان کرد: با خروج آمریکا از برجام و آسیب دیدن این قرارداد بسیار مهم بین المللی، روابط سیاسی و اقتصادی ایران با جهان مختل شد و بحران هایی که اکنون در کشور با آن ها مواجهیم، پیش آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در انتخابات 1400 باید نسبت به «تغییر» امیدوار باشند

مردم در انتخابات 1400 باید نسبت به «تغییر» امیدوار باشند