مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 21:352020-09-26اقتصادي

تکاپو برای تدارک بسته های معیشتی در روز اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران،همدلی و مهربانی امروز زیباترین موضوعاتی است که جلوه و شور خاصی به عزاداری های محرم امسال بخشیده است.

درحالی در شرایط کرونا یی که خودشان هم شاید درگیر مشکلات باشند خالی از لطف نیست که در این زمینه محمود نامدار مدیر اجرایی موکب علمداران حسینی شهرستان جویبار در این باره در گفت وگو با فارس می گوید: در شهرستان جویبار با مجموعه خیریه 250 خانواده تحت پوشش خدمات موکب هستند که در این زمینه خدماتی ازجمله سبد کالا، غذای گرم و لوازم التحریر در اختیارشان قرار می گیرد.

  خانواده های تحت پوشش موکب زیرپوشش نهادهای حمایتی ازجمله بهزیستی و کمیته امداد نیستند و از خدمات ما برخوردار هستند.

مدیر اجرایی موکب علمداران حسینی شهرستان جویبار با اشاره به توزیع 100 سبد کالای معیشتی در ماه مبارک رمضان، اضافه می کند: از عید قربان تا غدیر 500 پرس و در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز 600 پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

همچنین طی این ایام باتوجه به ضرورت نیاز خونی بیماری این موکب بانی اهدای خوب و پویش مردمی اهدای خون را در دستور کار خود داشته است.

  نامدار ادامه می دهد به مناسبت اربعین حسینی نیز غبارروبی مزار شهدا ، شب خاطره در  جوار شهدای گمنام، پخت غذای گرم به میزان 1000 پرس برای نیازمندان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاپو برای تدارک بسته های معیشتی در روز اربعین

تکاپو برای تدارک بسته های معیشتی در روز اربعین