مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 21:352020-09-26اقتصادي

پرداخت تسهیلات تشویقی به کلزاکاران استان آذربایجان شرقی


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه ارائه تسهیلات به کشت کلزا معاف از شرط میانگین کارکرد حساب متقاضی می باشد گفت: در کشت کلزا تسهیلات با معرفی زمین اعطا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس تبریز، اکبر فتحی امروز در جلسه کار گروه تولیدات گیاهی از زحمات رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی تقدیر و تشکر کرد و  اظهار داشت: زحمت ها و همراهی مرکز تحقیقات کشاورزی ، باعث تغییرات مثبت زیادی در مرکز و به تبع آن در سازمان شده است.

وی با بیان اینکه فرمول جدیدی که توسط آقای دکتر بایبوردی بدون نیاز به انجام مطالعات جدید و با توجه به اطلاعات قبلی در مورد خاک شناسی منطقه برای کشت دیم و کشت آبی ارائه نموده اند قابل تقدیر و تشکر است گفت: مدیران و تصمیم گیران باید فاصله خود با کشاورزان را کاهش دهند و در تصمیمات از اطلاعات کشاورزان استفاده کنند و به نوعی فکر کنند خودشان کشاورز هستند حال با توجه به زمین کشاورزی و محصولی که قرار است کشت شود تحقیق ، بررسی ، مدیریت و نظارت انجام شود.

باید کود، بذر، آب و تراکتور و شرایط دیگر تامین شود ،کمبودها و نواقص مشخص شود و برای زمان کشت برنامه ریزی انجام شود که در این صورت حتما به نتایج خوب خواهیم رسید وی با بیان اینکه عملاً در بخش های مختلف نیز باید این به همین منوال عمل گردد ادامه داد: به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات تشویقی به کلزاکاران استان آذربایجان شرقی

پرداخت تسهیلات تشویقی به کلزاکاران استان آذربایجان شرقی