مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 21:052020-09-26اقتصادي

ترانزیت 15 میلیون دلاری کالا از گمرکات مازندران


ناظر گمرکات مازندران و مدیرکل گمرک نوشهر گفت: در 6 ماهه امسال بیش از 15 میلیون دلار از گمرکات استان مازندران ترانزیت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل گمرکات مازندران، علی یوسفی منش با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا پایان شهریور، میزان ترانزیت انجام شده از گمرکات مازندران 10 هزار و 147 تن به ارزش 15 میلیون و 387 هزار دلار بوده است، اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال 98 از نظر وزنی 89 درصد و ارزشی بیش از 100درصد رشد را نشان می دهد.

ناظر گمرکات مازندران و مدیرکل گمرک نوشهر درباره نوع کالاهای ترانزیت خارجی مبدأ بیان کرد: کانتینر خالی، سیگار، مصنوعات پلاستیکی، لوله حفاری، مواد شیمیایی و تخته نراد کالاهای ترانزیتی هستند که از طریق گمرکات استان مازندران به امارات، عراق و مقصد مناطق ویژه اقتصادی ایران ترانزیت خارجی شده است.

وی گفت: میزان درآمد از تجارت خارجی گمرکات مازندران با احتساب درآمد حاصل از ضمانت نامه ها یک هزار و 514 میلیارد و 560 میلیون ریال بوده است که طی نیمه نخست امسال بیش یک میلیون و 333 هزار تن انواع کالا از طریق گمرکات استان مازندران در نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار به ارزش 429 میلیون و 496 هزاردلار وارد کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانزیت 15 میلیون دلاری کالا از گمرکات مازندران

ترانزیت 15 میلیون دلاری کالا از گمرکات مازندران