مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 21:052020-09-26ورزشي

احداث سایت تخصصی مینی گلف در مجموعه ورزشی خانه مهندس قم


نخستین سایت اختصاصی مینی گلف استان قم با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان و هیات گلف در مجموعه ورزشی خانه مهندس قم احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، گلف رشته ای است که از دهه 1380 در قم فعال شده و در دومین دهه فعالیت رسمی خود در این استان به خوبی در مسیر پیشرفت و توسعه گام بر می دارد و تلاش هیأت گلف این بوده که گلف از نظر امکانات، فضای اختصاصی و ورزشکار سازمان یافته در موقعیت مناسبی قرار داشته باشد.

این در حالی است که رضا دلاوری یکی از چهره های شناخته شده عرصه مدیریتی در ورزش قم از سال 1395 ریاست این هیأت ورزشی را بر عهده دارد و با توجه به اینکه در هیات گلف علاوه بر این رشته، ورزش های دیگری همچون مینی گلف، وودبال، بهکاپ و .

نیز فعال هستند برای توسعه تمام این رشته ها کارهای خوبی انجام شده تا نیازها یک به یک برطرف شوند و هیات گلف و رشته های زیر مجموعه آن از هر نظر تامین باشد.

تعامل با سازمان نظام مهندسی برای احداث سایت مینی گلف یکی از اقدامات جدید هیأت گلف استان قم در راستای توسعه و تحول این رشته ورزشی، تعامل با ارگان ها و نهادهایی همچون سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم است که از حضور مدیری مدبّر و علاقمند به ورزش بهره می برد که نه تنها به گلف بلکه به ورزش قم در تمام ابعاد نگاه مثبت و آینده نگر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سایت تخصصی مینی گلف در مجموعه ورزشی خانه مهندس قم

احداث سایت تخصصی مینی گلف در مجموعه ورزشی خانه مهندس قم