مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 20:402020-09-26سياسي

ضرورت تبیین و انتقال مفاهیم والای دفاع مقدس در قالب های هنری


مدیرکل حوزه هنری لرستان بر لزوم تبیین مفاهیم و ارزش های والای دفاع مقدس در قالب انجام فعالیت های فرهنگی و هنری به ویژه در حوزه نشر و ادبیات دفاع مقدس تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد کرم اللهی در آیین همایش استانی شعر علمداران که در بروجرد برگزار شد؛ بر لزوم حفظ و تبیین مفاهیم و ارزشهای والای دفاع مقدس در قالب انجام فعالیت های فرهنگی به ویژه در حوزه نشر و ادبیات دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: آثار دفاع مقدس به ویژه کتاب های منتشر شده در واقع نقشه راه برای دستیابی به مقصد نهایی و شیوه نامه حیات طیبه و مومنانه و مجاهدانه برای انسان انقلابی و متعهد است.

وی افزود: اگر می خواهیم شبیه شهیدان شویم باید تلاش کنیم شیوه و سیره علمی و عملی شهیدان را بشناسیم و به نسل های جوان تر این مفاهیم ارزنده را به بهترین شکل انتقال دهیم.

مدیرکل حوزه هنری لرستان اظهار داشت: دفاع مقدس پیام آور همه خوبی ها و ارزش های ناب الهی همچون ایثار، گذشت، اخلاص، فداکاری، توکل، مقاومت و شجاعت است و باید در قالب بهترین آثار هنری عرضه شود.

براساس این گزارش، در این همایش تعداد 10 نفر از شاعران لرستانی اشعار خود را با موضوع دفاع مقدس، مدافعان حرم و بخش ویژه ی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قرائت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین و انتقال مفاهیم والای دفاع مقدس در قالب های هنری

ضرورت تبیین و انتقال مفاهیم والای دفاع مقدس در قالب های هنری