مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 20:152020-09-26سياسي

برگزاری یادواره های شهدای محله در شاهرود+ تصاویر


یادواره های شهدای محله به همت بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود و به یاد بیش از 20 شهید دفاع مقدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه امام خامنه ای حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت و هیأت جان نثاران اباعبدالله الحسین (ع) مسجد غربای شاهرود، یادواره شهدای محله محور در دو محله 17 شهریور و آسیاب محمدعلی با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در مراسم روایتگری شهدای محله 17 شهریور که به یاد 10 شهید این محله برگزار شد، اسماعیل قاسم پور از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در این مراسم به بیان خاطراتی از دوران حماسه و مقاومت پرداخت و در این مراسم، کربلایی علی رضا اسلامی به مرثیه سرایی پرداخت.

او بر لزوم تداوم راه شهدا و استقامت در مسیر شهدا تأکید کرد و گفت: در جنگ سوریه و عراق با داعش، صدور انقلاب و نقش تجربیات دفاع مقدس را به خوبی احساس کردیم و این بسیار مهم است.

همچنین یادواره شهدای محله آسیاب محمدعلی مقابل منزل شهیدان ولیان با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.

محمد عباسی، رزمنده و جانباز دفاع مقدس و پژوهشگر و نویسنده دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: امروز فرهنگ ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره های شهدای محله در شاهرود+ تصاویر

برگزاری یادواره های شهدای محله در شاهرود+ تصاویر