مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 19:452020-09-26سياسي

لزوم اولویت بندی و توجه به مسائل روز در امر به معروف و نهی از منکر


ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر باید برای اجرا و احیاء این واجب الهی بر اساس شرایط روز برنامه ریزی کرده و اولویت ها را در شناسایی منکرات گسترده تعیین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جلسه ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار داشت: احیا و توصیه به معروف ها و فراهم کردن امکانات برای انجام کارهای صحیح و مطابق شرع مقدس اسلامی، می تواند از بروز منکرات و گناهان در جامعه اسلامی جلوگیری کند.

رییس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان افزود: برای مثال در مسأله دوچرخه سواری فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که دوچرخه سواری بانوان در فضای عمومی جایز نیست، بنابراین تمامی دستگاه های مسؤول باید مکان ها و پیست های مناسبی را برای دوچرخه سواری بانوان فراهم سازند تا از بروز این منکر در جامعه جلوگیری شود.

وی یادآور شد: وظیفه حکومت اسلامی این است که به گونه ای اقدام کند تا مردم بتوانند دین دار باشند و بر اساس فرمان الهی رفتار کنند، در شرع مقدس اسلامی سرک کشیدن در زندگی خصوصی افراد جایز نیست و حکومت اسلامی موظف است تنها برای احیاء معروف ها و جلوگیری از منکرات در جامعه اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اولویت بندی و توجه به مسائل روز در امر به معروف و نهی از منکر

لزوم اولویت بندی و توجه به مسائل روز در امر به معروف و نهی از منکر