مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 19:352020-09-26سياسي

شریعتمداری: فتنه سبز به زادگاه خود باز می گردد!


مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه سخن ترامپ این است که اگر در انتخابات ریاست جمهوری رای نیاورد و پیروز نشود، حتماً تقلب صورت گرفته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  در یک نشست خبری است: ما برنده می شویم.

نمی بازیم مگر اینکه تقلب کنند.

نگاه من این طور است.

نمی توانیم اجازه بدهیم تقلب کنند.

کشورمان در خطر است، چون این آدم ها کشورمان را نابود می کنند نمی توانیم اجازه بدهیم این کار را انجام بدهند ! و این هم اظهار نظر دیگری از ترامپ: در حالی که می دانیم در هزاران هزار رأیی که سرنوشت متفاوتی را رقم می زدند تقلب صورت گرفته احمق بازی در نمی آوریم که بگوییم، اوه، بیایید قدرت را انتقال دهیم !.

توماس فرید من تحلیلگر معروف آمریکایی با اشاره به اظهارات ترامپ که پی در پی و به هر بهانه ای مطرح می شود، ابراز نگرانی کرده و تاکید می کند که آمریکا در جریان انتخابات ریاست جمهوری پیش روی با یک جنگ داخلی تمام عیار رو به رو خواهد شد.

مقامات ارشد پنتاگون گفته اند نگرانند در صورت ایجاد ناآرامی های داخلی بعد از انتخابات ریاست جمهوری، ترامپ ارتش را برای سرکوب وارد خیابان ها کند! ژنرال مارک الکساندر میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در واکنش به نگرانی شدید کنگره از تصمیم ترامپ و احتمال بروز جنگ داخلی، نامه ای به کنگره فرستاد و در آن تصریح کرد: ارتش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: فتنه سبز به زادگاه خود باز می گردد!

شریعتمداری: فتنه سبز به زادگاه خود باز می گردد!