مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 19:352020-09-26سياسي

حمله آمریکا به شهید سلیمانی توهین به حاکمیت عراق بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فواد حسین وزیر امور خارجه عراق امشب (شنبه 5 مهرماه) با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و با راهبردی خواندن روابط بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق، - رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار وزیر امور خارجه عراق از حمله تروریستی آمریکا به شهید سلیمانی به عنوان توهین به حاکمیت عراق یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فواد حسین وزیر امور خارجه عراق امشب (شنبه 5 مهرماه) با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و با راهبردی خواندن روابط بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق، پیرامون مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: حاکمیت، امنیت، استقلال و یکپارچگی عراق همواره مورد تاکید ایران است.

ما معتقدیم عراق کنونی نقش مثبت، مهم و اثرگذاری در منطقه دارد.

قالیباف در ادامه از دخالت آمریکا در منطقه و حضور تروریست های داعش که توسط آمریکا تقویت شدند، به عنوان آفت صلح و ثبات و رفاه عراق و منطقه یاد کرد.

وی تصریح کرد: برخی کشور های منطقه تحت فشار آمریکا به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداختند، بی تردید جهان اسلام نباید نسبت به این موضوع سکوت کند و لازم است چرا که موضوع فلسطین الویت اول امت اسلامی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله آمریکا به شهید سلیمانی توهین به حاکمیت عراق بود

حمله آمریکا به شهید سلیمانی توهین به حاکمیت عراق بود